KAYA HOLSBEEK

Recentebeoordeling


4,5 sterren uit 198 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Takeaway.com klanten die besteld hebben bij Kaya Holsbeek. Meer weten? Ontdek meer

7 mei 2026 om 14:04 weinig groenten in de vegetarische pasta. verder alles oké zoals altijd
30 apr 2026 om 19:44 Snel en lekker
14 mrt 2026 om 20:57 geen pepers gevonden op de pizza
8 mrt 2026 om 21:23 geen smaak en een Mexicano in plaats van kebab vlees op mijn mitraillette kebab
6 jan 2026 om 20:44 Heel lekker bedankt!!
8 nov 2025 om 11:37 Eten kwam koud aan en toen ik daarna zaakeigenaar telefonisch contacteerde, was dat onmogelijk volgens hem. Chauffeur zei mij nochtans dat hij 20 minuten naar mijn adres had moeten zoeken. Ze hadden mij kunnen bellen maar is niet gebeurd
2 nov 2025 om 15:53 Heel goeie eerste ervaring, lekker !!
10 okt 2025 om 19:23 dik oké dank je