Alle beoordelingen zijn van Takeaway.com klanten die besteld hebben bij Kaya Holsbeek. Meer weten? Ontdek meer
Sophie
7 mei 2026 om 14:04
weinig groenten in de vegetarische pasta. verder alles oké zoals altijd
Christophe
30 apr 2026 om 19:44
Snel en lekker
Sophie
14 mrt 2026 om 20:57
geen pepers gevonden op de pizza
ilya
8 mrt 2026 om 21:23
geen smaak en een Mexicano in plaats van kebab vlees op mijn mitraillette kebab
Jolien
6 jan 2026 om 20:44
Heel lekker bedankt!!
Sven
8 nov 2025 om 11:37
Eten kwam koud aan en toen ik daarna zaakeigenaar telefonisch contacteerde, was dat onmogelijk volgens hem. Chauffeur zei mij nochtans dat hij 20 minuten naar mijn adres had moeten zoeken. Ze hadden mij kunnen bellen maar is niet gebeurd
Koen
2 nov 2025 om 15:53
Heel goeie eerste ervaring, lekker !!